donderdag 17 juni 2010

Poolse EU voorzitterschap training

Samen met de college of Europe (brugge), Institute Clingendeal en de diplomatieke academie van Wenen, gaat ik de top van de Poolse ambteneren trainen in het onderhandelen binnen de EU. Polen word in 2011 een half jaar lang voorzitter van de EU.

Mijn bijdrage in deze training zal zich richten op het non-verbale gedrag tijdens het onderhandelen en hoe hier goed mee om te gaan om zo effectief te onderhandelen. Hierdoor is men minder tijd kwijt met onderhanden en zo kan er dus sneller gehandeld worden.

Eerste training vind plaats eind juni in Warschau / Natolin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten